Shop

Faq

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zamówienie

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Tak, w naszym sklepie można dokonywać zakupów bez konieczności zakładania konta.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Po wysyłce klient otrzyma e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

Czy mogę zamówić rośliny za granicę?

Tak, realizujemy dostawy na terenie krajów UE. Przed złożeniem zamówienia należy jednak skontaktować się z obsługą sklepu w celu weryfikacji, czy wybrany kraj nie objął zakazem sprzedaży określonych gatunków roślin.

Dostawa

W jaki sposób są pakowane rośliny?

Rośliny w doniczkach pakowane są w specjalne kartoniki zabezpieczające je przed uszkodzeniem. Rośliny sprzedawane w balotach są odpowiednio przygotowywane do transportu.

Jakie są metody dostawy?

Oferujemy dostawę kurierem, dostawę do paczkomatów oraz odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu. Dostawy realizujemy na terenie Polski i krajów UE.

Czy mogę zamówić większe ilości roślin w ramach zakupów hurtowych?

Tak, rabaty hurtowe ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu ustalenia szczegółów.

Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności można dokonywać za pośrednictwem systemu HotPay (przelewy online, BLIK, karty płatnicze) lub wybrać opcję płatności za pobraniem.

Jak mogę uzyskać rabaty i korzystać z promocji?

Promocje i kody rabatowe są ogłaszane na stronie głównej sklepu oraz wysyłane do klientów zapisanych na newsletter.

When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.

Zwroty, Reklamacje

Czy możliwe są zwroty?

Ze względu na charakter sprzedawanych produktów (rośliny żywe) zwroty są ograniczone i rozpatrywane indywidualnie. Wszelkie szczegóły ustalane są telefonicznie pod numerem 739 294 294.

Czy mogę reklamować zakupione rośliny?

Tak, ale reklamacje są rozpatrywane indywidualnie. Należy zgłaszać je w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń transportowych wymagają sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera.

Czy dane osobowe są bezpieczne?

Tak, dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień, prowadzenia ewidencji sprzedaży zgodnie z wymogami PIORiN oraz, za zgodą klienta, w celach marketingowych.

Co zrobić w przypadku sporu?

W przypadku sporu sklep proponuje polubowne rozwiązywanie spraw, np. poprzez mediację. Jeśli to nie przyniesie rezultatu, sprawa może być skierowana do sądu właściwego dla siedziby naszej firmy.

Jeśli masz inne pytania, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 739 294 294 lub e-mailowo na kontakt@berryandrose.pl.

Image Newsletter