POLITYKA ZWROTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO BERRY&ROSE
Naszym priorytetem jest dostarczanie zdrowych i najwyższej jakości roślin, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było starannie przygotowane i odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Z uwagi na specyfikę naszego asortymentu, zwroty roślin żywych podlegają ograniczeniom.
Zwroty i Odstąpienie od Umowy
- Zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku towarów szybko psujących się, do których zaliczają się żywe rośliny.
- W przypadku otrzymania rośliny niezgodnej z zamówieniem (np. inny gatunek lub odmiana), prosimy o kontakt w terminie 2 dni roboczych od odbioru przesyłki w celu indywidualnego rozwiązania sprawy.
- Zwroty roślin przyjmujemy wyjątkowo i tylko w uzasadnionych przypadkach, po uprzednim kontakcie i akceptacji przez obsługę sklepu.
Procedura Zgłoszenia Zwrotu
- W celu zgłoszenia problemu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w ciągu 2 dni od otrzymania zamówienia, dołączając zdjęcia rośliny oraz opakowania.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia poinformujemy o dalszych krokach. W przypadku konieczności zwrotu rośliny, klient zobowiązany jest do jej starannego zabezpieczenia na czas transportu.
- Nie przyjmujemy zwrotów roślin uszkodzonych w wyniku niewłaściwej pielęgnacji lub transportu zwrotnego.
Zwrot Kosztów
- W przypadku uznania zwrotu, zwracamy wartość produktu w terminie do 14 dni roboczych, używając tej samej metody płatności, jakiej użył klient.
- Koszty zwrotnej przesyłki ponosi klient, chyba że zwrot wynika z błędu po stronie sklepu.
Dbamy o satysfakcję naszych klientów, dlatego w razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu: 📧 kontakt@berryandrose.pl 📞 739 294 294